Din text
Din text här
Exempel: vad sidan handlar om, text om dej...
Byt rad genom att sätta ett


Om

Min profilbild

Sandy

Cheka av att göra lista 2010:)

2011-05-27 @ 23:20:47
MÅL 2010

1. Inreda klart lägenheten
2. Weekend till Paris
3. Nå mitt mål med träningen
4. Charter resa (barcelona)
5. Skid resa

6. Reggea festivalen
7. Vinter resa
8. Börja plugga
9. Skaffa nytt jobb 
10. Bungy jump

På så sett såg mina mål ut 2010 hehe..

inreda klart: har insett att man aldrig är klar hur mkt man än inreder i hemmet!!
Paris: blev ike av o idag finns ike motivationen på samma sett (hellre london weekend kanske hehe:)
Träningen: Denna punkt har jag även insett att jag aldrig kommer nå, jag har bantat i hela livet och kommer förmodligen att fortsätta med det, aldrig nöjd/aldrig klar!!
vinter resan blir till höst iställe hehe:D
sist men ike minnst: Bungy jump har utvecklats till fallskärms hoppning istället!!!

är endå väldigt nöjd med de avklarade punkterna...

juste, jag har ju en blogg:D

2011-05-27 @ 23:05:42
HEEEJJ min käre fine blogg. Jag har nästan saknat att skriva här hehe,,:)
Japp vi behöver inte gå in på huur länge sedan det var jag skrev, men jag kan säga att vi nu är inne på år 2011 och mycket har väl förendrats och hänt!!

Försökte leta fram min "àtt göra lista 2010" men jag hittar tyvär ike den:/ skulle vara kul att ta en titt på alla de mål som skulle utföras:) Men minns jag rätt så har jag en hel del att bocka av på listan i alla fall..:D

Japp ny tid, nytt år och i stort sett ett helt annurlunda liv. Allt har bytts ut förutom mina kära och nära som aldrig någonsin kan bytas ut mot nt i denna värld<3

För att göra en 1 års historia kort så kan jag försöka beskriv den med bilder från året som vart....och så kom jag ju på att jag sitter vid älsklings dator vilket betyder att ja typ ike har några bilder att lägga ut:/

Men kort info: Jag har börjat studera, flyttat från Salem (tack o lov), sa upp mig från x-et, tagga utomlands o kom tillbax arbetslös. Idag jobbar jag i gallerian, pluggar till barnskötare, bor/lever med min älskade och enda fina<3 och har flyttat upp mot stan:) Jag älskar mitt liv och jag skulle inte kunna vara mer nöjd med livet!


Men nya mål och nya tag:
*Hoppa fallskärm med Fia<3
*Åka på lång semester med habibi<3
*åka till Libanon (my home)<3
(*tattoo)
 Detta 3 punkter e topp 3 viktigaste utföranden 2011!!!

Kärlek o respekt...

Tillbax

2010-07-31 @ 00:22:29

Nu e ja tillbax i verkligheten.jag o mina underbara tjejer har haft det super nice!!!
barcelona, paros o athen, bra planerad semester.
kiunde ike bli bättre;)

ska skriva o berätta lite mer, men ike nu...måste återhämta mig först!


peace and love<3